Živel sem po 6 dolarjev na dan in jedel bolje kot kdajkoli prej

Ko sem delal mesečni proračun, sem ugotovil, koliko sem porabil za živila. Zdelo se je nekako noro, da bi ves ta denar lahko šel za veliko boljše stvari. Odločil sem se, da bom preizkusil tako samokontrolo kot kuharske veščine, tako da sem ves teden za živila zapravil 40 dolarjev - kar v povprečju znaša manj kot šest dolarjev za hrano na dan! Vzemi to, McDonald's.

Zapustil sem lokalno trgovino s piščančjo klobaso, konzerviranim lososom, fileji basa, škatlo z jajci, čebulo, česnom, krompirjem, korenčkom, vrečko špinače, pesto omako, paradižnikovo omako, celimi paradižniki, rižem, testeninami in kumarami za 39,81 AUD (približno 30,53 USD) - zapusti me samo pod proračunom. V shrambi imam že sojino omako, tabasko, kis, olje, med, rjavi sladkor, sol in poper, zato jih ne vključim v stroške trgovine.

1. dan

zelenjava, solata, riž, korenje, meso

Tessa Domzalski

Zajtrk je solata iz špinače, kumar, paradižnika in spiraliziranega korenja z ocvrtim jajcem na vrhu. Pesto poskušam uporabiti kot preliv, toda vnaprej pripravljene stvari so veliko debelejše kot pesto, ki ga običajno pripravim - za solato ni najbolje.

kaj o vas pravi vaša najljubša zahvalna hrana

Za kosilo preizkusim pesto z nekaj testeninami in izkaže se super. Zmešam prepražene gobe, klobase, česen in čebulo skupaj s paradižnikom in špinačo. Odlično . Tako okusno je, da na koncu pripravim isto stvar za večerjo (tokrat samo s špinačo - vse živila moram rešiti).

Do konca dneva sem spustil še en paradižnik, pol vrečke špinače (upps), polovico čebule, dve korenčki, polovico kumare, pol kozarca pestoja in pol paketa špagetov. Ker danes nisem imel pouka, sem kuhanje zaključil bolj kot ponavadi in res se mi je vtisnilo v provizijo. Naučil se bom, kako bolje upravljati s svojim blagom.

2. dan

riž, zelenjava

Tessa Domzalski

Pol skodelice riža, dva majhna krompirja, klobasa, dve jajci, dve korenčki in kumara so bili moje kosilo. Vem, veliko je. Pripravil sem nekaj prilog za drug članek in se zelo neumno odločil, da jih bom poskusil pojesti za kosilo. V trebuhu se mi zdi, da bo počil ampak Resnično se počutim produktivno, ker sem skuhal toliko novih stvari.

Po pouku dobim pijačo z nekaterimi prijateljicami (pijača ni bila vključena v ta izziv) in kosilo mi uspe zdržati skozi ekskurzijo, toda ko pridem domov ob 2. uri zjutraj, želodec zagodrnja - torej ocvrt riž čas.

Uporabljam ostanke riža od danes zjutraj (zabavno dejstvo: stari / posušeni riž je odličen za cvrtje, ne postane kašast) in vržem vanj jajca in nekaj česna. Dodam kanček sojine omake in nekaj tabasca in si privoščim še en lahek obrok.

3. dan

riž, piščanec, losos

Tessa Domzalski

Za zajtrk imam ob strani riž s sotirano špinačo in teriyaki baso. Resnično je okusno. Nikoli prej nisem poskušal pripraviti lastne teriyaki omake, vendar sem ugotovil, da je bilo kuhanje rib v sojini omaki in rjavem sladkorju enako dobro (če ne celo boljše) kot vnaprej pripravljene stvari. Želel bi, da bi te sestavine hranili dlje časa in resnično raztegnili njihovo uporabo, toda špinača se je razmočila in riba je bila nevarno blizu roka uporabnosti. Bummer.

Pouk imam od 11. do 18. ure, zato si tudi kaj pripravim v šolo: ocvrt riž, nekaj ostankov rib in nekaj rezin korenja. Ko se ob 15. uri končno pokopljem vanj, je še vedno slastnega okusa - tudi hladnega! Bolje kot, da si v kavarni v kampusu za sendvič privoščite več kot 15 dolarjev. Ko se vračam domov, se začne cista na jajčnikih povečati, zato si vzamem nekaj zdravil proti bolečinam in jih pokličem na dan.

4. dan

riž, žita, ovseni kosmiči, rjavi riž

Tessa Domzalski

kaj storiti z ostanki omake marinara

Zbudim se precej zgodaj, vendar se ne počutim dovolj motivirano, da bi skuhal kaj kreativnega. Zbrišem nekaj navadnih umešanih jajc in začnem z nekaj nalogami. Ko se bliža kosilo, imam riž, narezano kumaro in poskušam poustvariti lokinove krokete moje babice.

Njena različica je zahtevala drobtine, ki jih nisem imel, zato sem namesto tega uporabila pire krompir. Se je ne delo. Kroketi niso obdržali oblike in na koncu sem zaključil z nečim, kar je bilo grozljivo podobno mačji hrani. Kljub temu je imel dober okus, zato je to olajšanje.

Za večerjo pripravim špagete. V vroči ponvi porjavi nekaj česna, nato pa vržem sesekljano klobaso, na kocke narezan paradižnik in narezane gobe. Odprim kozarec paradižnikove omake in večino vržem v ponev, preden dodam kuhane testenine. Na žalost je bil bolj prijeten okus pred omako iz kozarcev - naučena lekcija.

5. dan

žita, riž, rjavi riž, rižota, pšenica

Tessa Domzalski

Več kot na polovici sem končal in dosegel sem točko, kjer sem res biti moraš ustvarjalen - hrane ne ostane veliko. Za kosilo uporabim še zadnji riž in se odločim, da naredim fauxtto (faux-rižoto) z zadnjimi koščki pesto, ki sem ga imel. Skuham nekaj česna in gob ter s tem dopolnim krompir. Ni slabo, vendar si ne morem kaj, da si ne bi zaželel nekaj zelenice ali še boljšega, prijetnega sočnega zrezka.

kakšne so sestavine v mcdonaldovem krompirčku

6. dan

juha, smetana, peteršilj, kruh, juha, zelenjava, česen, kava, jastog bisque, espresso

Tessa Domzalski

Nekoliko se počutim pod vremenom in se odločim, da je odgovor juha. Ves ta teden sem shranila svoje ostanke zelenjave - olupke čebule, vršičke korenja, stebla gob - ker sem vedela, da jih lahko uporabim za zalogo.

Začnem tako, da zelenjavo rahlo pražim v loncu z veliko soli (ki prinese več okusa) in nekaj naključnih začimb. Nato dodam vodo. Pustim, da približno eno uro vre na srednji temperaturi, in ko se vrnem, vzamem staro zelenjavo in jih zavržem - opravili so svoje delo.

Dodam nekaj narezanega korenja, krompirja, paradižnika in čebule in ko jih skuham, imam za kosilo okusno juho in večerja.

7. dan

limona, špageti, testenine, olje, oljke

Tessa Domzalski

Zadnji dan je in čas ne more biti popolnejši - popolnoma sem brez hrane. Za zajtrk pripravim preprosto umešana jajca z malo česna in paradižnika, za kosilo pa naredim špagete s preostankom česna, klobas, paradižnika in prosim sostanovalca za pest špinače (varanje, vem, ne sovraži me !). To niso bili najbolj okusni obroki, ki sem jih pripravil ta teden, a nekaj je - in berači ne morejo biti izbirniki.

Zdaj mi je ostalo le še nekaj korenja in s tem ne morem veliko storiti, razen da jih grizljem kot zajček. Mislim, da je čas, da ga pokličemo. Poskus: konec.

lahko dobite frappuccino s sojinim mlekom

Kaj sem se naučil

Ta tedenski izziv mi je pokazal, kako enostavno je zmanjšati stroške živil, ne da bi se morali zateči k hitri hrani ali krampu v pločevinkah. V kuhinji sem lahko eksperimentiral, ugotovil, katere živila so dejansko potrebne in si jih tudi podrobneje ogledal koliko hrane sem zapravil - ki je veliko .

Če ste kolega, ki se spopada s stroški živil, bi morda morali poskusiti s tem izzivom, ker kdo ve, nekega dne bi se lahko lotili 20 dolarjev na teden !