Poskusil sem s prekinitvami postenja in tukaj se je zgodilo

Prekinitveni post je eden najnovejših in najbolj priljubljenih prehranskih trendov, ki se je pojavil na sceni. Čeprav je pozdravljen kot vrsta dolgoročnega načina prehranjevanja, hitro iskanje v Googlu potrjuje njegovo priljubljenost kot domnevno hitro in enostavno metodo hujšanja. Del pritožbe izhaja iz razmeroma ohlapnih smernic o tem, kaj lahko jeste (v bistvu gre za vse), s poudarkom na kdaj lahko jeste (ali, natančneje, ko ne more ).

kaj jesti, ko ne vem kaj jesti

Najbolj splošno sprejeta metoda je, da se zavežete k 16-urni hiter vsak dan in omejite 'okno za hranjenje' na samo 8 ur. Za hrano sem se odločil od poldneva do 20. ure, čemur je sledil 16-urni post. Glede na Klinika Cleveland , prekinitveni post lahko pomaga ohranjati zdravo raven glukoze v krvi, znižuje holesterol in na splošno pozitivno vpliva na zdravje, zato sem, ko sem prebral vse o domnevnih koristih, z navdušenjem poskusil.

1. dan

Ni se bilo težko prisiliti, da sem izpustil zajtrk. Pograbil sem steklenico vode in se brez incidentov prebil skozi prve tri razrede. Ko sem se vrnil v študentski dom, je bilo opoldne in ker še vedno nisem bil preveč lačen, sem si naredil nekaj instant ovsene kaše in se lotil svojega posla.

Ob 15. uri sem ugotovil, da bi verjetno moral pojesti kaj drugega, in se odločil za avokadov jajčni toast (AKA, najboljše živilo v vesolju), nato sem dobro premislil in naredil dodatnega (ker avokada nikoli ne moremo imeti preveč) . Večerja nekaterih špagetov s preprosto omako marinara je okrog 19. ure zaprla moje okno za hranjenje.

2. dan

GIF z dovoljenjem giphy.com

Opoldne sem po 16 urah posta dobil prvi grižljaj hrane - jajca z lahkoto, z avokadovim toastom (tukaj sem začel opažati vzorec?). ASendvič PB&Job 14. uri, sledi še ena ob 15. uri, nekajGrški jogurtz medom ob 17. uri in večerjo z rezanci iz ramenskega instant-namizja (ker, kolidž) je zaključila dan.

Opazil sem, da sem bil ta dan nekoliko bolj lačen kot prejšnji dan, vendar se na splošno ni veliko spreminjalo in zagotovo nisem imel nobenih zaskrbljujočih stranskih učinkov. Niti lažje se nisem počutil.

3. dan

GIF z dovoljenjem giphy.com

Bil sem na pol poti do priprave zajtrka, ko sem se spomnil, da ne morem jesti do poldneva, zato sem žalostno, hrepeneče pogledal, kaj bi lahko bila moja ljubljena, okusna ovsena kaša, preden sem jo zaprl v temo omare.

Kosilo je bilo sestavljeno iz lososa in kremnega sirasendvič z vrečkoin skodelico kave (ker je to faks in spanje je mit), in takrat se je zgodilo čudno. Vse dopoldne nisem bil posebej lačen in tudi v času kosila sem se odločil za jesti, ker sem vedel, da moram, toda približno 15 minut po končanem pecivu sem bil stradati.

gostje se vozijo in potapljajo v notranjem pristanišču Baltimoreja

Tako lažno se mi je zdelo, da sem lačen šele potem, ko sem že pojedel, zato sem se odločil, da ga počakam, v upanju, da bo minilo. Ni se, zato sem si pripravila še en sendvič s pecivom in čeprav mi je to nekoliko omejilo apetit, sem bila še vedno lačna. Malico sem imel ob 15. uri. in ogromno porcijo špagetov za večerjo.

Okoli 22. ure sem bil spet lačen, a ker se je moje okno za hranjenje zaprlo, sem lahko le napil vode.

4. dan

GIF z dovoljenjem giphy.com

kaj jesti z občutljivim želodcem

Takrat je zares začelo iti navzdol. Zbudil sem se ob 8. uri zjutraj in strašno si zaželel zajtrka. Čeprav je steklenica vode deloma pomirila hrepenenje, mi je do konca drugega dopoldanskega pouka želodec super glasno zarežal in ljudje v mojih sedežih so me začeli videti čudno. Opoldne sem odhitela domov in si privoščila sendvič s solato iz tune, nato pa še čokoladico.

Ob 15. uri sem bil spet lačen in čeprav sem imel veliko zdrave hrane za kuhanje, sem bilhrepenenje po nezdravi hrani. Poskušal sem se zadovoljiti s sendvičem z jajci in pecivom, toda v eni uri sem sanjaril, kaj bom pojedel za večerjo.

Poskušal sem biti zdrav in sem si za večerjo pripravil ajdovo in portobelo rižoto, ki naj bi me napolnila. Ni se in do 22. ure sem obupno hrepenela po čokoladi, za katero nisem mogla nič.

5. dan

GIF z dovoljenjem giphy.com

Zjutraj sem se zbudila in se počutila neverjetno utrujeno. Napol spal med prvimi tečaji dneva, končno sem prišel do kosila in ker sem bil preveč utrujen, da bi kuhal, sem se odločil, da si nekaj vzamem iz trgovine z živili v kampusu (velika napaka). Takoj ko sem vstopil, sem spoznal, da sem stradal, se nisem mogel odločiti, kaj bi dobil, in se počutil prisiljenega k nakupu vse to je bilo videti dobro. Iz trgovine sem odšel z vrečko čipsa, sendvičem, steklenico Sprite in pladnjem Oreos. Sram me je priznati, kako hitro sem skoraj vse to odložil.

V nekaj urah pojedel me je glavobol, nisem se mogel osredotočiti na svoje delo in sem se ves čas preusmerjal na Pinterest, da sem si ogledoval slike hrane in sanjaril o tem, kdaj bom pripravil posamezno jed. Bil sem lačen, hkrati pa sem se počutil slabo. Vedel sem, da želim nekaj pojesti, vendar nisem mogel ugotoviti, kaj je to.

Do večerje sem si zaželel nekaj vročega in slanega in ves čas razmišljal, ali binaročite pico. Odločil sem se, da ne, in spet sem imel ajdovo rižoto. Zdelo se mi je, da je super hitro padlo in sem bil takoj spet lačen. Zmešal sem nesveto količino vode, ki me je napolnila le približno 30 minut, preden sem bil spet lačen, in ker je bilo že mimo mojega okna za hranjenje, sem si vzel vso moč, da nisem kršil pravil in reda. šel zgodaj spat (na primer ob 21.00 zgodaj), da se ne bi spopadal s hrepenenjem.

koliko je mcflurry od mcdonalds

Odvoz

GIF z dovoljenjem giphy.com

Prekinitveni post naj bi bil zame način, kako se izogniti urniku prehranjevanja, ki se je vrtel okoli samovoljno določenih časov obrokov, in namesto tega poslušaj moje telo in jesti, ko sem bil dejansko lačen. Vsaj to je skupen cilj, ki ga navaja večina zagovornikov prekinitvenega posta. Izvajanje diete se je sprva zdelo enostavno in čeprav vidim, kako lahko takšen urnik prehranjevanja deluje pri nekaterih ljudeh (na primer tistih poganov, ki sovražijo zajtrk), vsekakor ni zame.

Moral sem se omejiti na določeno okno za hranjenje, kar se je zdelo nasprotno prvotnemu cilju, da sem pozoren na svoje telo in svojo lakoto. Včasih sem si prizadeval, da bi jedel preprosto zato, ker sem vedel, da imam omejene možnosti za to, in ko sem končno začutil lakoto, nisem mogel več jesti.

Zaključek? Prekinitveni post ne deluje pri vseh. Čeprav nekaterim prinaša svet koristi, za druge pa bi lahko miselnost, ki stoji za to prehrano, 'lahko gre' poslabšajo obstoječe prehranjevalne motnje ali vodijo do prenapetostnih odbojev. Bistvo je, da nobena dieta ni dogovor, ki ustreza vsem, innajboljši za vasje tisti, ki vam omogoča, da se počutite dobro in zdravo in ki vas ne sili, da strogo omejujete hrano, kalorije ali čas prehranjevanja.

S tem v mislih poslušaj svoje telo, delaj, kar se ti zdi prav, in pojdi naprej in napreduj, prijatelj moj.