5 dni sem hodil v surovem veganu in tega sem se naučil

The surova veganska prehrana trenutno se okoli njega širi veliko zanimanja, saj se YouTuberji in zvezdniki hvalijo s svojimi čudeži. Če ste se kdaj vprašali, kaj pomeni biti surov vegan, je v bistvu to biti vegan z dodanim pravilom, da ne zaužijemo ničesar, segretega nad 118aliF.

Raw Vegan

GIF z dovoljenjem giphy.com

Odločil sem se, da se bom izzval na petdnevno surovo vegansko prehrano. Vsak dan že zaužijem dobro količino sadja in zelenjave, tako da zame to ni bilo nič hudega. Moj skepticizem je izhajal iz misli, da ne morem uživati ​​kuhane hrane, a ker uživam v novih izzivih, sem se odločil, da skočim takoj.

katera je najbolj priljubljena pijača starbucks

Dan preden sem začel z izzivom, sem šel po trgovinah pri trgovcu Joe's. Sadje in zelenjavo sem večinoma kupoval v sezoni, da sem bil stroškovno učinkovitejši. Večerja na ta dan je bila nekoliko težka, poskusil sem zaužiti vso kuhano hrano, ki jo je moj želodec lahko vzel kot pripravo na izziv. Spomnim se le, da sem napolnil veliko živalskih beljakovin.

1. dan

Foto Yonatan Soler

Ko je bil moj hladilnik založen z potrebnim orodjem, sem bil pripravljen na izziv. Zbudila sem se navdušena, da sem začela nekaj novega. Za zajtrk sem se odločil za pošast zeleni smuti .

Resno sem hrepenel po arašidovem maslu in kakšno veselje sem občutil, ko sem odkril PB brez dodanih sestavin, velja za surovega. Za kosilo sem hrepenenje nahranila z ogromno veggie krožnikom in arašidovim maslom. Dan sem zaključila s solato, prelito s konopljinimi srčki. Na splošno je prvi dan potekal precej dobro, predvsem zato, ker sem bila precej zaposlena in motena od hrane.

2. dan

Surovi vegan

Fotografija iz ljubezni zaklopa bean.com

Presenetljivo se nisem zbudil lačen, kljub temu, kako malo sem pojedel prejšnji dan. Prvi obrok sem imel precej pozno, okoli 14.30, kar je bil smoothie in priloga korenja z arašidovim maslom

Pred večerjo je pritisk začel naraščati. Z vonjem sestrine solate iz tofu kvinoje v zraku sem se usedla, da bi pojedla svojo dolgočasno solato in si predstavljala, da je polna stvari, ki so bile dejansko kuhane.

Spal sem v sanjah o prehranskem raju, kjer sem imel moč jesti, kar sem hotel. Resničnost me je močno prizadela naslednji dan.

3. dan

Foto Adelodun Olusola-Ajayi

Zbudil sem se res lačen. Ves čas sem se skušal prepričevati, da je izziva konec, samo da bi me glas nenehno opominjal, da imam še dva dni. Nisem zdržala misli, da bi zaužila še eno dolgočasno solato ali smuti.

Moja današnja mantra je bila, da imam najbolj okusne surove veganske obroke, ki sem jih lahko ustvaril. Na tej točki sem si želel topla, okusna skleda ovsenih kosmičev ker pa to ni bila možnost, sem se strinjal s tistim, ki se je izkazal za izjemno okusen smuti iz jagodičevega arašidovega masla in špinače.

po kateri hrani je znan washington dc

V bistvu sem se kosila po sadju skozi kosilo in do večerje sem hrepenela po sladkem krompirju stran rjavega riža . Sestra me je dražila tako, da sem za večerjo pripravila sladki krompir, a ko je moja kulinarična kreativna plat polno zacvetela, sem pripravila solato iz solate iz špinačnega masla s korenčkovimi trakovi. Še vedno je bilo okusno.

4. dan

Foto Adelodun Olusola-Ajayi

Ko sem se spomnil svojih propadlih tribarvnih korenčkov, sem se danes odločil, da ga izpopolnim do večerje. Spet sem zajtrkoval jagodičev špinačni smuti, saj sem bil vanj zaljubljen, kosilo pa je bilo veggie krožnik. Zgodilo se mi je, da mi je ostal le še en dan in da je ta misel pomagala obdržati hrepenenje (malenkost).

Moja obsedenost s popolno večerjo mi je pomagala odkriti skrivnost priprave popolne solate iz ohrovta. S temi novimi informacijami sem naredila solato iz ohrovta, preliveno s svojimi skoraj popolnimi korenčkovimi trakovi, in zelo zadovoljna odšla spat.

5. DAN

GIF z dovoljenjem tumblr.com

Hotel sem nehati. Vendar me je pričakovanje ugodnosti in nagrad motiviralo, vendar sem bil navdušen. Današnji obroki so bili v bistvu za preživetje, saj sem se utrudil in se dolgočasil stvari, ki sem jih jedel.

Zajtrk je bil strašen okusni smuti. Prespal sem kosilo, do večerje pa sem imel nekoliko več pozitivnosti in poustvaril svojo ohrovtovo solato. Po večerji sem bil lačen in pripravljen banana lepa krema , kar me je nenavadno zelo zadovoljilo ... ali pa je morda občutek, da sem to naredil, ustvaril ta občutek. Prav vesel sem bil, da sem končal.

Po teh 5 dneh nekuhane hrane sem se naučil naslednjih stvari:

1. Potrebna je določena raven odločnosti in zavzetosti. Biti surov vegan je tako čustveno kot mentalno potovanje. Ključ do uspeha je, da se prepričate, da to počnete iz vseh pravih razlogov.

koliko časa traja odprto kokosovo mleko v hladilniku

2. Preživeti kot surovega vegana je težje brez dehidratorja. Večina dobrih surovih receptov, ki sem jih našel, je zahteval enega. Če dehidratorja ne poznate, gre za kuhinjsko opremo, ki ne segreva hrane nad 118 ° F. Žal se tudi zgodi, da je lahko drag in zelo omejen v uporabnosti.

Raw Vegan

GIF z dovoljenjem giphy.com

3. Sem omenil, kako zelo sem pogrešal zrna ?! Misel, da ne bi mogel jesti sladkega krompirja ali rjavega riža, je zame pomenila dogovor. Spiralizirani obroki so hitro postali moja rešilna milost.

4. Razmišljate o prehranjevanju zunaj? Pomisli še enkrat. Večina restavracij ni ravno seznanjena s surovim veganstvom, kar pomeni zelo omejene možnosti v njihovem meniju. Restavracije imajo ponavadi več veganskih možnosti, vendar redko katere surove veganske možnosti. Recimo, moja hiša me je v teh petih dneh videla več, kot že dolgo.

5. Uživanje veliko sadja in zelenjave je ključna sestavina surove veganske prehrane. Pojem že veliko sadja in zelenjave in še vedno me je prevzelo, koliko več sem ga zaužil kot surov vegan. Če razmišljate o surovem veganstvu, boste morda želeli začeti razmišljati o povečanju sadja in zelenjave v svoji prehrani v pripravi.

6. Teh pet dni mi je pomagalo gojiti navado posegati po sadju kot prigrizku. Olajšalo je vključitev VELIKO več zelenjave v mojo prehrano, kot da je to moja druga narava.

GIF z dovoljenjem reddit.com

7. Naučil sem se tudi, kako biti bolj ustvarjalen v kuhinji. Zaradi težkih omejitev in posledičnega dolgočasja sem moral razmisliti in pripraviti zanimive jedi, s katerimi sem ohranil svoje surovo veganstvo.

Zaradi težkih omejitev, povezanih s tem, mi je postalo dolgočasno, kar je v nasprotju z mojim prepričanjem, kaj in kako naj bo hrana. Hrana je zame izkušnja. Poleg hranljivega mora biti dobro uravnotežen, zadovoljiv, pustolovski in zabaven.

GIF z dovoljenjem giphy.com

Čeprav se tega načina življenja nisem držal dovolj dolgo, da bi dobil vse prednosti in nagrade, o katerih se pogosto govori, sem vsekakor ubral dobre navade. Glede na to zagotovo kmalu ne preidem na surovo veganstvo. Ta življenjski slog je primeren za nekatere ljudi, ki jih popolnoma podpiram in spoštujem, očitno pa ne zame.